Co je to MBUS

Kaspar Pavel, Ing. Kaspar
Středa Březen 17 11:54:39 CET 2004

Taky jsem chtel realizovat mereni teploty po baraku. Nakonec to pred RS-xxx
vyhral Dallas 1-wire, nemusim totiz k cidlu davat zadny procesor. Jinak v
breznu se ma konecne objevit levny senzor DS1822 (obdoba 1820, ale bez
EEPROM a s horsi presnosti +/- 2 stupne).
Nyni bych chtel na 1-wire pripojit terminal, napajeni ale predpokladam
externi z adapteru.

		Pavel Kaspar