transmitter

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:54:38 CET 2004

Z Vaseho dotazu usuzuji, že nemate povoleni k vysilani na uvedenych
kmitoctech. Proto Vas upozornuji, ze vysilani bez povoleni je posuzovano
jako trestny cin. Na Vasem miste bych sel na pasma generalniho
povoleni kolem 170MHz - Kmitocty presne neznam, ale urcite se o
nich doctete na strankach CTU vcetne podminek pro vysilani na techto
pasmech. Vami uvedena pasma jsou velni ostre sledovana a jejich legalni
uzivatele si Vase vysilani urcite nenechaji libit.
To same plati o ruznych rusickach GSM, o ktere se tu taky kdosi
pokousel.

	Martin - OK1UGA