DVD a PC

Patrick Spousta spousta
Středa Březen 17 11:54:37 CET 2004

Roman Bodis wrote:

> Aku prosim pouzivate MB pre K6/450? Prave sa snazim nieco vybrat z miestnej
> ponuky pre toto CPU. Zatial vedie LuckyStar 5MVP3 (vyhovuje velky pocet
> ISA). Ma s touto doskou niekto skusenosti? Viete mi poradit lepsiu?
> Obraciam sa s touto otazkou na vsetkych so skusenostami so skladanim PC.
> Vdaka!

Mam SOYO 5-EMA+ blizsi info na http://www.soyo.nl/product/5ema+.htm .
Jde velmi pekne pretaktovat (450 bezi uz nekolik mesicu stabilne na 500,
bezi na tom i Linux a kompilace jadra 2.2.14 cca 5-6minut - pro ty,
kterym to neco rika). Chipset Eteq zni velmi exoticky, ale zda se mi, ze
to je normalni VIA. Core napeti lze menit od 2.0-3.5V po 0.1, nasobitel
1.2x-5.5x a FSB 66-124MHz, ale to je dnes asi standard.

PAT