VPS vs ShowView

bohus.tabak@philips.com bohus.tabak
Středa Březen 17 11:54:37 CET 2004

VPS si pochopil v principe spravne, vysiela sa to medzi 16 riadkom neviem coho a je to starsi
system, kt. pomaly ale isto vymiera. Novsi system na vysielani informacii o pragrame je PDC
starsi PDC1 je uz tiez na vymretie a novsi PDC2 sa snad chvilu udrzi aj ked vyznam tohto vysielania
 nie je taky ako sa predpokladalo, Vysiela sa tam napriklad typ programu, kt. je zjavne k nicomu,
nasa firma nanho napriklad kasle a to  vyvijame videa;))

Showview je v podstate cislo, kt. identifikuje zaciatok a koniec vysielania programu a malo by tam
byt zahrnute aj cislo programu to vsak funguje podla GuideChanels, kt. su v kazdej krajine
ine (skoro v kazdej) a v nasich krajinach vlastne neexistuje, takze vlastne neviem ako to funguje
u nas;)) jednoznacne je showview iba na to aby pouzivatel pre nahravanie nemusel natukavat
kedy film zacina a konci a na akom programe ide;))) podla mna je vsak to cislo tak dlhe, ze
natukat udaje po starom je rychlejsie. Ale asi je to kazdeho vlastny nazor. Hmm a este sa
to cislo rata aj z aktualneho datumu (teda zhruba). Neviem ako to presne funguje, ale nieje
to problem zistit;))

Bohus

rkanovsky@csas.cz@SMTP@list.gin.cz on 02.02.2000 08:49:24
Please respond to hw-news@list.gin.cz@SMTP