VPS vs ShowView

Procházka Ivo Ivo.Prochazka
Středa Březen 17 11:54:37 CET 2004

> Ahoj dobri lide,
> omlouvam se za neznalost, ale muze mi nekdo vysvetlit princip VPS a
> ShowView.
> Pokud jsem to dobre pochopil, tak VPS vysila tv stanice a presne
> identifikuje tv program. Mam matnou predstavu, jak to dostat z TV signalu.
> Ale vubec mi neni jasne, co je showview.
>

> Dik Roman K.
1. VPS je specielni signal, ktery vysilaji nektere televize a ktery umi
dalkove spravne vypnout a zapnout nahravani videa.
2. VPS muzou vyuzivat jen ta videa ktera jsou vybavena VPS dekoderem
3. Pokud si nastavim na videu spravne zacatek(napr. 9,05) a konec
poradu(napr10,00) muzu volit mezi dvemi moznostmi:
a)nahravani ridim pomoci timeru - nahravam podle hodin, ktere ukazuje video
- start 9,05, konec 10,00 - video se chova jako video bez VPS dekoderu
b)nahravani pomoci VPS nahravam podle skutecneho zacatku a konce - video je
totiz dalkove rizeno ze studia televize pomoci VPS. Takze v pripade posunuti
zacatku poradu zacnu napr. nahravat v 10,15 a skoncim 10,10

4.showview je jen zpusob, jakym naprogramuju zacatek, konec, den, a
predvoleny kanal na videu. Bud to delam rucne, tak jak jsem zvykly z videa
bez showview, nebo pouziju showview kod (Najdu ho v nekterych novinach s tv
programem u odpovidajiciho poradu),  a po zadani tohoto cisla se automaticky
vyplni vsechny kolonky ve videu - predvolba - den - start - konec
Ma to tu vyhodu, ze to je rychle a navic se nespletu

Ivos