VPS vs ShowView

Jiri Osoba osoba
Středa Březen 17 11:54:37 CET 2004

>4.showview je jen zpusob, jakym naprogramuju zacatek, konec, den, a
>Ma to tu vyhodu, ze to je rychle a navic se nespletu

No jak kdo. Je pravda, ze mi video odmitne preklep v cisle (ten kod ma
zrejme nejaky kontrolni mechanismus), ale jiz se mi jednou stalo, ze mi to
naprogramovalo uplne jiny datum a cas (asi jsem udelal nejaky preklep, ktery
ale kontrolni mechanismus nezachytil).

Ja kazdopadne davam prednost ShowView programovani, protoze musim zadat mene
cisel (max. 8, jinak je to asi 13 - 1-12:34-14:15-01.02.)

Kazdopadne bych uvital, kdyby zvlaste Nova, na ktere porady couraji jak se
jim zachce, vysilala VPS nebo PDC. U nas vysila VPS pouze CT1 a CT2.

Jiri.