PE 12-99 Stabilizovany zdroj

zd.sn zd.sn
Středa Březen 17 11:54:36 CET 2004

Zdravim,

Ten zdroj jsem sice nestavel, ale nejake zkusenosti mam .
Jestli se bavime o tom zdroji symetrickeho napeti, tak se nicemu nedivim.
Ty LM 317 a LM337 jsou velmi dobre svaby, ale musis jim blokovat
kondenzatorama primo nozicky.
To znamena cim bliz k nozickam pripajis kondiky 100n tim mene bude zdroj
nachylny na kmitani.
Muzes dat takove kondiky i navic a ty druhe tam nechat originalni. Tim nic
nepokazis.
Kdyby to nepomohlo tak zmensi odpory R5 a R6 a tim nastavis vetsi proudy
naprazdno.
No zkus to a kdyz to nepomuze tak se ozvi. Neco s tim provedem.

S pozdravem ing. Zdenek Snasel
                        Vyzkum a vyvoj zabezpecovaci techniky v doprave
                        AZD Praha s.r.o.
                        prac. Olomouc
zd.sn@volny.cz