PE 12-99 Stabilizovany zdroj

Ondra Caha ondrej
Středa Březen 17 11:54:35 CET 2004

Ahoj

vsechny vase rady jsem prakticky uz zkousel. Bohuzel vysledek je stale
stejny.

Pokud ten potenciometr pripojim mezi zem a jeden original pajeci bod pro
potak
je regulace v poradku, jak v kladny tak v zaporny vetvi. Pokud vsak pripojim
potak tak jak ma byt a trimrem nastavim napeti temer k nule (pri stazenym
potaku)
tak je na druhy vetvi opacna polarita nez jaka by tam mela byt. Po pomalem
otaceni potakem se polarita srovna,  nadale roste cca na 3V a sup a leti
zase
dolu, zruba do napeti odkud puvadne vyrazila,  pootocim dal a opet se to
vrati na
ty 3V kde to ovsem zacne pulsovat (mereno rucickovym merakem) cca 3Hz v
rozsahu
2V a tento stav trva az do 10 V zde prestava pulsovat a napeti drzi.  Nutno
dodat ze
v opacne vetvi je napeti jine.

Mam k tomu pripojeny trafo 2x 15V

No diky Ondra