Help - timing ve W95

Richard Cvach rc
Středa Březen 17 11:54:35 CET 2004

>Kdyz pustim thread s vysokou prioritou a urcim si casovy interval
>jeho necinnosti napr. funkci sleep(), tak pro intervaly o delce
>cca 80-100 ms to bude chodit docela presne. Presne casovani v
>jednotkach ms je ale na urovni API nemozne.

To bych se skoro hadal :-)
Pravda je, ze funkce sleep() je co se tyce presnosti k nicemu, ale staci
nahlednout do MS SDK nebo Knowledge base (oboji zdarma na MS web strankach)
a jak jsem rikal, je nekolik moznosti -- napr. multimedia timery funguji
presne, nebo funkce timeGetTime (tusim ze z mmsystem.dll) vraci cas presne
na milisekundu, rovnez WaitForSingleObject ktery je pouzity v mem minulem
prikladu (presny timer do Delphi ->
ftp://carlos.123webhosting.net/pub/thdtimer.zip  )  funguje presne na ms.
Dokonce se da udelat callback ktery OS vola pri kazdem hw interruptu timeru.
Vsechno jde, kdyz se chce a kdyz si clovek precte prislusnou dokumentaci
(jak se rika, RTFM).

>Reseni chovajici se pratelsky k ostanim procesum by me take
>zajimalo, muzete poslat nejaky odkaz?

To jsem myslel naprosto obecne, zalezi na tom, co konkretne chcete resit :-)

RC