Polovodice a Sagem RC922

david belohrad belohrad
Středa Březen 17 11:54:34 CET 2004

Zdravim fsechny kutily.
Mam 2 veci.
1) Potreboval bych identifikovat vnitrnosti telefonu sagem. Je tam spousta
integracu a nektere jsou primo jejich asics, takze ty me nezajimaji.
Prosim pokud nekdo vi, co jsou to za obvody, at napise:

Infineon PMB2800, V4.3.W4, pouzdro TSOP...
Natsemi 96FB (pouzdro SO8!!! jako jedine z mala)
??? 2362 (pouzdro SO8)

Infineon PMB2905 V5.4, pouzdro TSOP...
AMD DI63CT90VI

Prosim hlavne o identifikaci tech dvou v pouzdru SO8. Jedno z nich
(predpokladam 96FB) by mela byt nejaka microwire EEPROM, ale nevim presne
jeji typ.

2) Rad bych, zda se nekdo s timto telefonem hral a ma dump file EEPROM
telefonu, ktery je odblokovany. Ja mam bohuzel paegas, takze telefon je pro
jine operatory zablokovan ( tim samozrejme nechci naznacit, ze se o to
pokusim :) )

Prosim, jakakoliv rada bude dobra.
Ve starsich telefonech se standardne vyskytuji 24Cxx, takze ty jsou docela
bezproblemove.

David