Soubeh datoveho a siloveho vedeni

Andrej Jancura andrej.jancura

From: Tomas Kouba <kouba@hw.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, February 03, 2000 6:56 PM
Subject: Soubeh datoveho a siloveho vedeni

> Resim otazku pripojeni nekolika zarizeni na RS485. Bojim se ale
> ruseni, nebot je tam soubeh se silovym vedenim v delce asi 100 az
> 150m. Rozhoduji se mezi metalikou a optikou. Ptam se tedy na
> zkusenosti z provozu.
>
> Diky
>
> Tomas

Ahoj,

dufam, ze Ta moja odpoved prilis neprekvapi. Je vcelku jednoducha:
"Kolko chces, aby to cele malo stat?"

A.

p.s.: 1) Ozaj niekedy velmi davno som tu poradil jednemu panovi, ako
poriesit ochranu vstupov.
Chcel som, aby mi aspon odpisal, ci mu to chodi... Ale asi na to nejako
zabudol.
p.s.: 2) Kupte si knihy tak za 70$ a precitajte si... Je tam vela poucneho.