Help - timing ve W95

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:54:34 CET 2004

Kolega programuje nektere aplikace pod WIN 95 tak, ze v pripade nutnosti,
treba kdyz se komunikuje, si ten casovac, ktery prepina aplikace, proste
vypne a v tu chvili je pocitac cely jeho. Jak to dela, nevim. Pise to
vsechno v Pascalu.
                                Vlada Andel   www.mirnet.cz/vaelektronik