Formica

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 11:54:33 CET 2004

1. Ghostscript - GS View
to umi cist, na obrazovce to nekdy vypada osklive, ale skvele se z toho
tiskne.
Da se z toho exportovat do spousty formatu a navic to umi tisknout z PDF
dokumentu u kterych je zakazan tisk (akorat je k tomu potreba patch, ktery
je dilem pravych autoru programu, ale je umisten na serveru mimo stat kde
ziji, kvuli nejakym pitomym zakonum)
2. kazdopadne vedle PS existuje EPS (zapouzdreny postscript) a dle mych
zkusenosti je verzi rozhodne nekolik. Kdyz jsem kdysi importoval ps z orcada
do staryho corela, tenkrat asi 4ka, tak mi z toho lezly nejaky barevny
krivky, jedna pres druhou a vubec se to originalu nepodobalo, dokud jsem
nedoinstaloval nejakou podporu pro starsi verzi PScriptu.
Uz si to moc nepamatuju