Re Re: Prudovy zdroj ovladany cez PC

Vladislav Stulak stulak
Středa Březen 17 11:54:32 CET 2004

Zdravim

Objasnim tu cely problem

Prudovy zdroj 0-1000 mA, asi 20 V, krok aspon 5mA
tri kanaly riadene naraz, ale kazdy z inou hodnotou prudu
rychlost prevodu nie je kriticka, stacia 2-3 prevody/ sec

Ma to byt zdroj na ovladanie kvazirobota na baze materialov s pamatovym
efektom

moj prvotny navrh bol : 4nasobny paralelny DA prevodnik ( DAC 8426, apod)
8 bitov vstup + 2 bity vyber prevodnika + 1 bit na potvrdenie
neviem ci by som tolko bitov dostal von z paralelneho portu, a ak ano asi by
neostali piny va vstup
do PC.Preto spatne meranie prudu malo byt iba nejaka jednoducha spatna vazba
vo vykonovej casti
na vyrovnanie prip. vykyvov

Najvacsim problemom je pre mna navrh tej koncovej vykonovej casti, aby to
napr. robilo
100mA/V ( vystup prevodnika je 0-10 V) a samozrejme spatna kontrola
nastaveneho prudu.
Hladal som nieco podobne asi v osmich rocnikoch ARA dozadu , ale nic tam
nebolo.

Vladislav Stulak