Kde sehnat

Jaromir Subcik subcik
Středa Březen 17 11:54:32 CET 2004

> Hezke, ale to programovani. Kdyz si predstavim, ze neco odladim v 16F84,
> potom to vyzkousim za podpory mazacky v 12C508A/JW a nakonec to nahraju do
> 12C508, jima mne uz predem hruza. A to jeste pres Paralax, protoze
instrukce
> PICu jsou mi uz na prvni pohled nesympaticke. Zlaty Atmel.

No, panove, PIC neni jen o instrukcich - pokud potrebujete neco trochu
proudove budit, neni nad PIC. Zrovna tak dalsi podpurny HW predevsim ve
vyssich radach. Navic pokud se naucite vyuzit sice malo obsaznou, ale
perfektne navrzenou sadu instrukci PIC, dokazete napsat program do mnohem
mensi pameti nez u '51 (vlastni zkusenost).
Plne chapu, ze ladeni v 16F84 systemem naprogramuji, vyzkousim, pokusim se
opravit, naprogramuji,... je hruza, ale Microchip ted udelal jednu moooc
prima vec - ICD, coz je in circuit debugger. Je zalozen na testovaci podpore
v PIC16F877, ma prime propojeni s (podle mne perfektnim) ladicim prostredim
MPLAB - nejnovejsi verze 4.12.12 s podporou ICD je volne stahnutelna z

http://www.microchip.com/10/Tools/PICmicro/DevEnv/MPLABi/Software/V41212/ind
ex.htm

ICD podporuje bezne ladici postupy jako single step, vycitani/zmena
registru, break, ... a je celkem levny i pro domaci pouziti.

Jarda
----
Jablotron s.r.o., Pod Skalkou 33, 466 01  Jablonec n.N.
tel.:+420/428/346962               fax: +420/428/346953
mailto:subcik@jablotron.cz        http://www.jablotron.cz
----