ALcatel a data

Ing. Tomas Drajsajtl Drajsajtl
Středa Březen 17 11:54:31 CET 2004

>Tak ja to sem poslu. Zajimalo by me, jestli je mozne tim opravdu neco
>udelat tomu telefonu, jak psal pan Drajsajtl.

Jak jsem uz psal, zrovna tohle zapojeni, napajene primo z 232, ma tak
mekke vystupy, ze to vetsina telefonu prezije a napeti spadne k 3V. Schvalne
si nekdy zkuste v tom svem zapojeni zmerit napeti na vystupu 7805, pripadne
klidove napeti na vystupu MAX232 na strane telefonu az po jeho pripojeni.
Zjistite, ze uz tam 5V davno neni. Ale prave pri tom pripojovani, kdy je tam
naprazdno
5V, tomu telefonu ublizit muzete. Pripojte si 3V obvod na kondenzator nabity
na 5V...

Ing. Tomas Drajsajtl; Digitus s.r.o.; http://www.digitus.cz
ICQ 61424839