shanim barevnou zarovicku do autoradi Kenwood

Roček David - Davro Elektronik davro
Středa Březen 17 11:54:31 CET 2004

Dobry den ,

zarovicky se daji koupit v KERRu ( www.kerr.cz , kerr@kerr.cz ) , ale v
sortimentu jsou jen bile ( cire ) . Barevnost se vetsinou resi v autoradiu
barevnou cepickou ( z barevne prusvitne hmoty ) nasazenou na zarovicce nebo
barevnym plastem , ktery "rozvede" svetlo ze zarovicky kam je potreba.
Kdysi jsem to resil i obarvenim lihovym fixem na potrebnou barvu , ale
postupem casu to vybledne.

V nabidce jsou zarovicky s dratovymi vyvody s prumerem banky 4,2 a 3,0 mm .
Delka samotne zarovicky ( kdyby se urizly dratove vyvody ) je 15 nebo 12 mm
. A nejdulezitejsi bude napeti , ktere tam na nich je ( doporucuji
zmerit ) - jsou k dostani od 4,5V po 14V , v nekterych napetich i s ruznou
intenzitou sviceni ( odber 25,40,60 a 80 mA ). Ceny se pohybuji od 17,- do
30,-Kc za kus.

Pokud budete chtit poslete mi upresnujici popis zarovicky ( viz vyse ) na
adresu : david.rocek@kerr.cz  nebo  poptavky@kerr.cz .

S pozdravem

David Rocek
davro@telecom.cz <mailto:davro@telecom.cz>