Rusenie a jednocipy

Andrej Jancura andrej.jancura
Středa Březen 17 11:54:30 CET 2004

Ahoj,

zo skusenosti viem, ze dobry plosak urobi svoje. Ale niektore
vlastnosti su ozaj do znacnej miery ovplyvnene tymi cipmi a ich
vlastnostami. Ja som robil s 80C51, s nou mam len negativne
skusenosti. Pri jej pinoute sa na plosaku niektore veci nedali
urobit dost dobre. Aspon sa mi zdalo. HC11 bola na tom uz
ovela lepsie, ale najlepsie sa mi zatial osvedcil PIC. Su to
vsetko plosaky robene vacsinou na 2 vrstvach, ktore navrhujem
sam. A vzdy mi to vyjde tak na tri vzorky, s vychytanim vsetkych
much.

A.

----- Original Message -----
From: zd.sn <zd.sn@volny.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Tuesday, February 08, 2000 11:01 PM
Subject: Re: Rusenie a jednocipy

Zdravim
To jestli bude nebo nebude cip rusit neni otazka toho cipu, ale otazka
navrhu plosnaku a prilehleho okoli. Sam jsem protahl pres EMC a EMI nekolik
vyrobku. S nekterymi si lamu zuby jeste nyni.
Delam se SIEMENS 80C537 coz je odruda rady 51. Prvni navrh na dvouvrstvem
spoji zaril a na EMI jsem myslel ze to vzdam. Po predelani do ctyrech vrstev
na EMC a EMI nevim ze tam ta deska je.
Plosnaky me dela profesionalne AJT BRNO a myslim ze dost dobre.
Musim konstatovat , ze to same zapojeni na trech ruznych plosnacich se
podstatne lisi z hlediska EMC.
Nejake pokusy s odstinemim kovovou konstrukci jsou celkem k nicemu. Vzdy to
snizi jen o nepatrne procento.

S pozdravem

ing. Zdenek Snasel
Vyzkum a Vyvoj  AZD Olomouc