Hodiny pro SPI

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:54:29 CET 2004

>nevite o nejakem sikovnem obvodu hodin realneho casu s pripojenim pres
>SPI (krome Motoroly)? Podminkou je dostupnost v CR, v kusovem mnozstvi.

Pokud by vyhovelo 'temer SPI', pak je tu Dallas DS1302 (u HT Eurep) nebo
Holtek HT1380 (u Elatec). Pouzivam to s PICem na SPI sbernici spolecne s
EEPROM pametmi. S pametmi nechavam komunikovat hardware, a pri komunikaci s
RTC vypnu SPI a normalne pohybuji dratky nahoru dolu podle toho Dallasoveho
samorostleho standardu. Je to na PIC16F877, mista mam dost... ;-)

U toho Holteku je pomerne sympaticka cena (~40Kc), u Dallasu si musite holt
priplatit za znackovy vyrobek (a pro kusovy odber ma HT Eurep navic docela
znacnou penalizaci, kolem 30%).

J. Hanzal