Formica & plotter

Stepan Husek husek
Středa Březen 17 11:54:28 CET 2004

> Jiny problem: je ve formice mozne odmaznout jednu nohu IO samostatne?
> (z knihovny si vytahnu treba DIL16 a chci nektere vyvody vymaznout)
> Zjistil jsem, ze je mozne je presunout, ale vymazat?

Reseni je celkem proste, prave diky knihovne. Umistite si na plochu
soucastku z knihovny. Pak staci na ni umistit kurzor (ten kriz), pokud
mate moc hustou predlohu, sledujte v zahlavi, az se tam objevi napis
Component U1 (to je priklad, pokud ten IO je oznacen U1) - je to druhy
radek zvrchu od leveho kraje. Pak staci stisknout klavesovou kombinaci
Alt-F10 a prepnete se tak do modu editace soucastky. Tam uz si s ni
muzete delat, co chcete. Je to tak proto, ze mezi soucastkou na desce
a v knihovne neexistuje trvala vazba.
Mimochodem, jakym postupem presouvate piny soucastky?

> Skoda, ze manual k Formice neni ke stazeni v nejakem rozumnem formatu
> (PostScript) tisknout stovky stranek se mi nechce.
No, manual k Formice vysel v podobe dvou knih, pravda za 2x cca 200,-.
Ale pokud budete do toho investovat a kupovat nejakou verzi, dostanete
ty manualy v cene.

Stepan Husek