ss motor

Peter BROSTL pbr
Středa Březen 17 11:54:27 CET 2004

Zdravim

Prednedavnom mi kamarat doniesol jeden ss motor, ktory
mal vyvedenu zvlast kotvu i budenie. Naviac ma este trojfazovy
tachogenerator. Vyskusal som ho zapojit ako cudzobudene
a zistil som, ze pri urcitych otackach znizovanim budenia sa otacky
podstatne zvysia, az nakoniec je mozne budenie vypnut. Cim je to???
Chcel by som pre tento motor zhotovit nejaku regulaciu otacok
s vyuzitim tachogen., existuje na to nejaky IO (pre tachodyn.), alebo ako
sa to da riesit, aby otacky boli stabilne v dost sirokom rozsahu???

Vdaka za prispevky...