Potrbujem vsetko co sa da ziskat o I2c !!!!

Rudolf Horvath horvathr

From: Pavel Krejci <xkrejcip@feld.cvut.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, February 11, 2000 10:34 PM
Subject: Re: Potrbujem vsetko co sa da ziskat o I2c !!!!

portu

> 1. To slovicko prosim by opravdu nebylo od veci.
>
> 2. A ke statnici mame jit taky za tebe? Myslim, ze I2C je na diplomku
docela
> lehke tema.
>
> Pavel Krejci

Na to aby si ma poucoval co je lahke a co nie na to mi netreba ziadne forum
takych frajerov poznam dost a ked ti tak xyba slovo prosim tak prosim !
Nexcel som sa takto znizit ale najednoduchsie je takto podzubovat ! ked
nemas nic konkretne co by som moholja alebo niekto iny vyuzit na tomto fore
naco zbytocne pises maily ??? (tento mail bol uplne zbytocny uvedomujes si
kolkym ludom to slo a naco ??) No ale co uz su aj taki .........
Ospravedlnujem sa vsetkym ktorych sa to netyka ale mam tiez len jedny nervi
..