Navrh pl. spoju

Stepan Husek husek
Středa Březen 17 11:54:26 CET 2004

Hruska Ladislav p??e:

> Dostal jsem za ukol podivat se po nejakem SW na navrh plosnych spoju.
> Predstava je asi takova, musi to byt SW pod WIN 9x, musi umoznovat navrh
> dvouvrstve desky (neni treba 16 vrstev), moznost prevodu schema- pl.spoj
> vytana, kdyby to umelo cesky bylo by to fajn (neni podminkou). Pokud nekdo o
> podobnem programu vite dejte prosim vedet. Pripadne uvitam i WWW na nejake
> to demo.

Zalezi na vasich financnich moznostech.
Podivejte se na http://www.hw.cz/links/pcb_vyrobci.html, (to je seznam
vyrobcu pl. spoju na HW serveru), tam na strankach vyrobcu najdete
odkazy
na ruzne systemy.
Namatkou: Eagle, Easytrax, Fly, Formica, OrCad, Pads.
Pocitejte s tim, ze verze pro WIN jsou temer vzdy drazsi nez pro DOS.
A nektere jsou pak profi v cenach radove 100kKc.

Dle vasich pozadavku vychazi nejlepe asi Formica (je to cesky SW, jsou
na
to ceske manualy), o neco drazsi je Eagle.

Stepan Husek