Potrbujem vsetko co sa da ziskat o I2c !!!!

Pavel Krejci pkrejci
Středa Březen 17 11:54:26 CET 2004

>docela

1. Omlouvam se Ti za predchozi e-mail. Behem cteni Tveho dotazu a odpovedi
na nej
jsem mel telefon, ktery me velmi nastval a prestoze nesouvisel s tematem,
tak jsem
odepsal to co jsem odepsal. Je mi velmi lito, ze jsem to zapomnel vymazat z
fronty,
nez jsem se prihlasil k interentu.

2. Omlouvam se za celkove druhy e-mail, ktery je off topic. Slibuji, ze
jich vic nebude.

3. Prosim te (Rudolf Horvath) napis mi co to znamena podzubovat. Mam kamose
i na Slovensku
a tak se snazim rozumet vetsine slovenskym slovum. Posli mi to na
pkrejci@iol.cz at neobtezujeme
konferenci. Jinak jestli potrebujes implementaci I2C do rodiny X51, tak ji
najdes u ATMELA v sekci
APNOTES neco jako komunikace s pameti typu 24Cxx.