Skener

Straka Juraj sudik
Středa Březen 17 11:54:26 CET 2004

> Ahoj,
> nevite nekdo o nejake opravne na stolni A4 skener PRIMAX  , zavada je :
> naskenuje pouze cernou plochu .Zavada vznikla nasledujicim zpusobem :
> -skener fungoval na LPT1,pocitac se vypnul, pridal se radic a skener se
> zapojil do LPT2 a tiskarna do LPT1, pocitac se zapnul a uz bylo cerno.
> Zkouseli jsme ho i na jinem PC , kde drive fungoval a nejde ani tam .
> Pokud nekdo tusite , kde ho opravi ,nebo co v nem odeslo ,dik za
> kazde info.

Hm, ja mam UMAX Astra 2000P a obcas sa chova podobne. Proste 3 strany
naskenuje dobre a potom uz len cierne. Neviem preco, alebo pomoze mu
vselico. Obcas restart driveru, obcas restart windowsoch, obcas vypnutie a
zapnutie skeneru, obcas treba nechat vypnuty skener aj 2 dni.
Onehda sa mi skener zakusol a odmietal komunikovat (vobec). Tak som ho na
dva dni vypol od stavy  (nechal vyhladovat, potvoru jednu) a potom si uz dal
povedat. Prv nez ten tvoj ponesies do opravy, skus nieco podobne, pripadne
si stiahni nejake nove drivery z Netu.

Snad ti to pomoze.

Matus