Mobinly telefon a komunikacia

Martin Gazo mgazo
Středa Březen 17 11:54:25 CET 2004

Moc sa v tom nevyznam, ale pasmo kde telefon prijima je asi o 40 MHz
posunute voci vysielaniu. A to by na jednom z tychto telefonov muselo
byt naopak.
Vlastne by potom jeden z nich musel fungovat ako zakladnova stanica.
Myslim ze ten software v telefone musi byt uplne prekopany.
NMT telefon je oproti GSM o dost jednoduchsi, tam by som tu upravu videl
realnejsiu. Existuju aj NMT v pasme 900 MHz (Skandinavia) ak by 450MHz
nevyhovovalo.
Martin