ALcatel a data

Sula Milos milos.sula
Středa Březen 17 11:54:24 CET 2004

Jo kdyz jsme u toho alcatelu mate nekdo posledni ALCATEL service software -
retrofit ?
ja mam modul retrofitu pro HE1, ale zamrza mi tam nejak mys >:(

-----Original Message-----
From: Ales Filip [mailto:afilip@gmx.net]
Sent: Wednesday, February 16, 2000 9:08 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re[2]: ALcatel a data

Hello Ing.,

úterý, 8. února 2000, you wrote:

ITD> Jak jsem uz psal, zrovna tohle zapojeni, napajene primo z 232, ma tak
ITD> mekke vystupy, ze to vetsina telefonu prezije a napeti spadne k 3V.
Schvalne
ITD> si nekdy zkuste v tom svem zapojeni zmerit napeti na vystupu 7805,
pripadne
ITD> klidove napeti na vystupu MAX232 na strane telefonu az po jeho
pripojeni.
ITD> Zjistite, ze uz tam 5V davno neni. Ale prave pri tom pripojovani, kdy
je tam
ITD> naprazdno
ITD> 5V, tomu telefonu ublizit muzete. Pripojte si 3V obvod na kondenzator
nabity
ITD> na 5V...

Tak jsem ten kabel vcera postavil, a zjistil jsem: Za stabilizatorem
bylo napeti 4V. Pred stabilizatorem 5V. Obesel jsem vsecny pocitace
tady ve firme, a zjistil jsem, ze u VSECH pocitacu je na seriovem
portu napeti +-5V misto +-12V.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://www.bitest.cz/ales