Komunikacia cez paralelny port pod Windows_NT

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:54:24 CET 2004

A to ta frezka potrebuje tak rychla data, ze na to nestaci port95nt.zip viz
napr. http://ftpsearch.lycos.com? Pak se da port ovladat napr z programu
napsaneho ve VB nebo delphach.

						Jakub Serych

-----Původní zpráva-----
Od: Dušan Slavětínský [mailto:dslav@treeinfo.cz]
Odesláno: 16. února 2000 10:12
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: RE: Komunikacia cez paralelny port pod Windows_NT

Prave na tom pracuju. Mel by to byt program pro ovladani CNC frezky.
Je nutno napsat ovladac do WinNT coz neni jak jsem zjistil zrovna
jednoduche. Nevim ale jak to pujde ve C++ Builderu. Ja pouzivam
vyvojove nastroje od Microsoftu VC, SDK, DDK. Zatim ti ale moc
neporadim jsu na zacatku a teto teprve vcera se mi podarilo poslat
po paralelniho portu nejake data.
Docel rad se podelim o skusenosti.

Dusan Slavetinsky