Skenovani negativu

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:54:22 CET 2004

zkousel jsem nejakej novej UMAX asi za 8k kterej ma to prosvetleni uz v sobe
a podle vyrobce ma uz umet diaky a byl jsem taky VELMI ZKLAMANEJ (obratem
jsem ho prodal). Nakonec jsem si pujcil nejaky HP ktery je jen na diaky a
filmy a prijde na nejakych 18k a to uz zacalo byt pouzitelne, i kdyz do
idealu to ma daleko. Kamarad ma ve firme nejakycho profi UMAXa a
prosvetlenim kolem 100k a to se mi libilo. Takze myslim, ze zpracovavat
diaky a negativy na domacim scaneru proste nepujde.
																zdvorak