[HW] Jak funguje kazetak

PaPouch papouch
Středa Březen 17 11:54:21 CET 2004

Motorek ma regulator otacek. Nekdy odstredivy s kontaktem, nekdy
elektronicky, nekdy je to synchronni motorek napajeny napetim s presnou
frekvenci a nekdy proste synchronni motor na 220V (u starych civkovych MGF).
Rozbeh je zajisten jednim zavitem nakratko, ktery vytvori alespon trochu
tocive pole. Proto taky dost hraly.

Jeste poznamka k terminologi, to co je zde nazyvano unasecem, nerika se tomu
tonova kladka ? A unasec je levy a pravy, tedy pro levou a pravou civku...
Aspon tak je to v knizkach, co jsem o tom cetl.

Pro pana REHAKA: Nekdy Vam na chalupe ukazu SonetDuo, tam je vsechno prima
videt. Predloni jsem dal na vstup ECC83 se super nizkym sumem a hraje to
bezva.

Papouch