Televizni karta

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:54:21 CET 2004

At 22:06 15.2.2000 +0100, zd.sn wrote:
>Zdravim,
>Nekde je neco impedancne neprizpusobene. Rozbocovace se delaji ruzne.
>Nektere jsou jen odporove , nektere jsou delane civkama a kondikama. V tom
>je velky rozdil v utlumu a prizpusobeni.

To je pravda, proto ma byt kazda vetev televizniho rozvodu zakoncena spravnou impedanci. V tomhle pripade je na miste pouzit dve televizni zasuvky. Samozrejmne kvalitni, nejlepe homologovane. Zasuvky napr. od firmy IVO jsou pohroma a udelaji vic skody nez uzitku.

>Dalsi nesrovnalosti v signalu mohou nastat i v pripade, ze je televize a
>pocitac napojena na ruzne faze elektrickeho rozvodu. Potom se tam
>vyrovnavaji bludne proudy a schopne to rusi.

To se taky stava, chce to doplnujici pospojovani.

>Taky nektere zesilovace anten potrebuji napajeni a to se nekdy bije s
>napajenim pocitace. I kdyz je to teoreticky galvanicky oddelene. Stalo se mi
>v praxi, ze pocitac pripojeny na antenni svod dokazal svou impedanci a
>rusenim rozkmitat zesilovac v antene. No a kdyz se to zmerilo, byly tam
>spicky.

Ale to je vic nez jasne, protoze zadny vstup tuneru nikdy nemuze byt idealne prizpusoben a mit pozadovane oddeleni musi se pred kazdou televizi ( pro TV kartu to plati dvojnasob) dat TV zasuvka, ktera zajisti impedancni prizpusobeni rozvodu (kuli odrazum) a take patricne oddeleni (smerem od tuneru do anteny).
Lidi si normalne mysli, ze rozbocovac staci a zasuvka neni nutna, ale opak je pravdou.Je fakt, ze nekdy to muze fungovat, ale zalezi jen na televizich.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv