kamera problemy

Martin Persich persich
Středa Březen 17 11:54:21 CET 2004

> koupil jsem pro zakazika DV kameru SONY. Jedna se o nejlepsi jednoCCD
model
> za skoro 80k tak cekal spica obraz. Bohuzel, kdyz jsme to zkouseli tak je
> obraz pri normalnim pokojovem osvetleni plny takovych zlutych map (pri
> kvalitnim venkovnim osvetleni je to o hodne lepsi)a digitalni fotky jsou z
> toho prakticky nepouzitelne. Zkousel jsem uz vsechno mozne nastaveni bez

Je otazka jak silne je to pokojove osvetleni. Rozhodne bych necekal, ze pri
inzerovanych hodnotach osvetleni (2 luxy apod.) vzniknou rozumne zabery.
Vim, ze jako rozumne hodnoty se uvadeji stovky luxu - i pro ty nejmodernejsi
kamery.
Pak take muze byt pro tu kameru zradna kombinace venkovniho a umeleho
osvetleni
(napr. odpoledne pri zapnutych zarovkach). Dalsi moznost je zkusit rucni
vyvazeni bile
barvy. Sam mam Panasonica, je tam automatika vyvazeni bile, ale rucni
vyvazeni je prece
jenom o rad lepsi - na druhou stranu slo ve sve dobe o nejlevnejsi DV model.
A rozliseni fotek nebude zrejme nikdy vyrazne lepsi nez rozliseni PALu,
tj. nejakych 720x576 bodu u DV. Dnes uz kazdy digitalni fotak ma
nesrovnatelne vic ...

Martin. e-mail: persich@transcon.cz