kamera problemy

Zdenek Karas karas41
Středa Březen 17 11:54:20 CET 2004

-----Původní zpráva-----
Od: Zdenek Dvorak <zdvorak@chaos.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Datum: 17. února 2000 21:53
Předmět: kamera problemy

>pri normalnim pokojovem osvetleni plny takovych zlutych map (pri
>kvalitnim venkovnim osvetleni je to o hodne lepsi)

Ja mam Canon Hi8 a pri pokojovem osetleni taky nic moc ale jde to spis do
ruzova.
Vetsi problemy jsou pri ostreni. Odpoledne jiz v mistnosti musim prepnout na
rucni ostreni nebo si prisvitit.

>digitalni fotky jsou z toho prakticky nepouzitelne

S rozlisenim kamery se nedaji delat zadne zazraky. Pracoval jsem s
digitakem, který mel cca 2Mpixely ale klasicka fotka na scaneru da lepsi
vysledek. Myslim ze snimky z kamery jsou jen nouzovka

>Nevite co s tim? Je to chyba nebo vlastnost?

myslim ze je to spise vlastnost nez chyba. Zde by pomohla asi lepsi optika,
ale vzhledem k rozmerum dnesnich kamer tam nemuze byt poradny objektiv.
Citlivost CCD je omezena, ikdyz SONY tvrdi ze ma "nocin videni od 0 luxu"
tak je to spise reklamni trik.

                    Zdenek