prepinace rs232

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:54:18 CET 2004

> ahoj vsetkym
> mam jeden problem . potrebujem do vyroby zohnat prepinace rs 232
> obsluhujem cez ne datovu komunikaciu medzi riadiacim pocitacom
> a strojmi. doteraz som pouzival BLACK BOXY sw854a  cos/8
> coje prep 1na 8-kanalov skusam zohnat alebo nove (s popisom)
> alebo tieto iste . je to vyroba USA a neviem ci sa neda nieco zohnat
> aj u nas.
> budem vdacny za kazdu radu.

UMP6 :  multiplexer a prepvodnik 1:6 vstup RS232, vystup dle osazeni RS232,
RS485, RS422, 20mA, TTL
momentalne je mozne i dalkove prepinani pomoci ridicich signalu. Neni podpor
iban signal RI

Beta verze byla publikovana v AR 5/99
Cena cca 4,000,- Kc

Pripravuje se dalsi verze UMP8, puze RS232, a podporovany jen signaly Rx, Tx
, RTS, CTS

Kosta

kosta@iol.cz
             Kosta