Ladicka

PaPouch papouch
Středa Březen 17 11:54:18 CET 2004

> Neresil, ale jestli bych mohl doporucit - at se dite nauci co nejdrive
> ladit samo, od toho ma hudebni sluch, aby ho pouzivalo a trenovalo.  To by
> si taky mohlo napsat noty na pocitaci a prehravat si je pres MIDI masinky.

No jo, ale ne kazdy to dokaze. Pouzivam ladicku asi za 600Kc, a celkem se
podle ni da naladit. Kdyz to ladim podle sluchu, jsou souzvuky horsi. Ale
mam jednu kamaradku, co hraje na violoncello a ma absolutni sluch, tak jsem
ji vcera v ramci vyzkumu nechal naladit svoji kytaru... to bylo
neuveritelne, jak se ladicka zasatavila vzdycky presne na zelene diode.
Proste brnkne jednou, zatoci, brnke podruhe, doladi a tohle 6x. A znelo to
teda o dost lepe.