Compaq - chyb hlasenie ?

Slavkovsky Vladimir avelektro
Středa Březen 17 11:54:18 CET 2004

Zdravim.
Dakujem vsetkym ktori pomohli. Rozchodil som dva PC Compaq Deskpro
4000 -5133 s inymi diskami, avsak jeden z nich pri bootovani stale vypise
hlasenie:

"1720- IntelliSafe Hard Drive detect imminent failure"

Potom poskytne moznost F1 - BOOT, F10 - SETUP. Po stlaceni F1 normalne
nabootuje a bezi OK. Po F10 spusti setup z uz teraz znamej particie :o) na
disku, ale nikde ani stopa po probleme.
Skusil som vymenit disky medzi tymi PC a vysledok je ze hlasenie je spojene
s jednym z tych dvoch HD. Su to 850MB HD, jeden WD-ten je OK, a druhy
Quantum Trailblazer.  (Povodne tam boli disky Quantum 1629AT - 1.6GB.)

Takze prosim o vysvetlenie co moze znamenat to hlasenie? Potrebujem sa ho
zbavit, aby bootovalo bez pomocnych otazok :o).  Ak ma niekto pripadne
kontakt (mail) na odbornika cez Compaq budem vdacny.

Slavkovsky Vladimir, slavkovsky.vlado@vadium.sk