TM162D

Petr Lupinek hujerviktor
Středa Březen 17 11:54:17 CET 2004

Zdravim konferenci,

prorazil se mi na napajecim vstupu 5V stabilizator a vsude se objevilo
napeti asi 9V (simulator EPROM,  deska LAB51 a moje bastl deska). Svete div
se, zadny IO neprisel k uhone, jen to odnesla zenerka a pojistka , ktere
zabranily zrejme totalni uhone (odparena prokovka na GND se taky skvele
hleda). Pak jsem jeste zjistil, ze to nevydrzel SFH506. No a nakonec se mi
zatmelo pred ocima, kdyz jsem nerozchodil LCD 2x16 TM162D. Zobrazuje zcela
chaoticky ruzne kontrastni obdelniky kdekoliv na plose displeje. Dela to i
pri pouhem pripojeni na napajeni. Me podezreni pada na jedine dve soucastky,
a to radice HD44780A00 a HD44100FS. Nepredpokladam, ze by vyslo levneji
shanet nove IO, ale vznasim dotaz, zdali nema nekdo z Vas tyto IO na nejakem
rozlitem displeji a byl by ochoten za drobny peniz mi je poskytnout.
Predejdu dotazum na funkcnost programu - je v poradku, jiny displej funguje.

Predem veliky dik.

S pozdravem Petr.