mp3 dekoder

Tomáš Dlabač tdlabac
Středa Březen 17 11:54:17 CET 2004

> chtel jsem se zeptat, jestli uz nekdo ma nejake vysledky se stavbou
dekoderu
> (at uz s obvodem STA013 nebo MAS3507), nevim, mozna existuji uz i jine.
> Kolik vlastne tyto obvody tak stoji, daji se u nas sehnat?
> Kdyz jsem se tak dival na ty zapojeni, podle me by byl asi nejvetsi
problem
> cist data z nejakeho media(cdrom,hdd) a posilat je do toho svabu.

Ja tak trochu s obvodem STA013 experimentuju. Prozatim mam ciste postavenej
dekoder + prevodnik dle doporuceni vyrobcu a pres jednoduche interface
pripojeny k PC na LPT. Cele to beha perfektne a bez komplikaci. Zatim mam
odskousene ze mi beha od 8kbirate do 192kbitrate bez potizi. Tedka se
pripravuju
napsat program na ovladani CD-ROMky a pote to budu cpat do nejakeho
jednocipu.

Cena nebyla prilis vysoka, tusim ze do 1000 Kc vcetne prevodniku. Sehnal
jsem ho
na vyzvu zde v konferenci.

S pozdravem Tomas Dlabac