Mohlo by tohle fungovat??

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:54:17 CET 2004

At 14:39 20.2.2000 +0100, john bobr wrote:
>------=_NextPart_000_0007_01BF7BAD.59202220
>
>V priloze posilam navod jak pripojit EGA
>videokartu k TV ...
>Mohl by mi nekdo sdelit zda by to mohlo
>fungovat s PAL TV ???

Fungovat to nemuze, protoze EGA ma digitalni vystup urovne barev, proto taky ma pevne dany maximalni pocet barev. Ale vzhledem k tomu, ze ma snad stejnou synchronizaci jako TV taxe to nejak delalo pres odporovy 'DAC'. Mozna bych schema jeste nasel, ale nikdy jsem to nezkousel ...
BTW:Atari ST to asi melo udelany jinak.

S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv