Inc snimac irc1024

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:54:17 CET 2004

At 13:29 18.2.2000 +0100, Peter Rosko wrote:
>zdravim, nema prosim vas niekto zapojenie vyvodov tejto skatulky ?
>pre ozivenie pamate : je to inkrementalny snimac montovany na hriadel
>motora, starodavny vyrobok tesly /vraj/

Mam doc ke snimaci IRC130, ale nevim, jaxe to lisi od toho tveho. Zrovna jsem dva vyhazoval z naseho CNC. Mozna jeste nejsou nadobro vyhozeny, jesli je xces, tak ti je klidne necham. Je to ale docela dobrej sunt(na dnesni dobu). Ja uz je nechci ani videt, byly s nima akorat problemy !

S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv