TM162D

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:54:17 CET 2004

>pri pouhem pripojeni na napajeni. Me podezreni pada na jedine dve soucastky,
>a to radice HD44780A00 a HD44100FS. Nepredpokladam, ze by vyslo levneji

Co jsem videl novejsi displeje, tak se dava primo cip na desku, vyjde to
asi levneji nezli zapouzdrene obvody. Takze leda nejakou 'vykopavku'.
Nicmene dvouradkovy displej stoji ted snad 350Kc, ja osobne bych se s tim
nemontoval, koneckoncu ani na to nemam vybaveni. Ale proti gustu...

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/