Rele a ULN2003A

plupinek@synthesia.cz plupinek
Středa Březen 17 11:54:16 CET 2004

Zdravim,

mel bych dva dotazy ohledne subj. :

- Jak hodne muze hrat civka rele - k katalogu GM je to rele H700E12C (pri 12V je
odpor civky 85 ohmu, pridrzny proud je asi 200mA) - civka se za chvili ohreje na
80 stupnu, je normalni, aby tolik hicovalo? Zkousel jsem tri rele s stejnym
vysledkem.

- vsechna zapojeni ULN2003 jsou tak, ze je civka rele zapojena druhym koncem na
+12V. ULN2003 je v podstate invertor,  da se to zapojit, aby to rele bylo na
GND. Jde mi o to, ze 51nastavuje po resetu log1 na vystupu portu - tudiz sepne
rele. Coz muze byt nekdy na skodu, kdyz bude napr. monitor napeti drzet aktivni
reset. Co s tim?

Dekuji za radu.