Rele a ULN2003A

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 11:54:16 CET 2004

plupinek@synthesia.cz wrote:
> - Jak hodne muze hrat civka rele - k katalogu GM je to rele H700E12C (pri 12V je
> odpor civky 85 ohmu, pridrzny proud je asi 200mA) - civka se za chvili ohreje na
> 80 stupnu, je normalni, aby tolik hicovalo?

Je to normalni. Rele ktere vyrabime maji obdobne parametry.
Je to zrejme proto, ze je nutno zajistit dostatecnou pritlacnou silu
na kontaktech pro dany proud zateze pri sirokem rozsahu napajecich napeti
(automobilove prostredi).
Delame i 70A rele a ty maji odpor civky jeste mensi.

Dej mezi ne invertor - 74563 apod.

--
Regards
           Petr Krc