jak pripojit vic monitoru?

Procházka Ivo Ivo.Prochazka
Středa Březen 17 11:54:15 CET 2004

A)  Myslim si, ze pro propojeni by se mohlo zkusit pouzit t.zv. smyckovani
zname tez ze sitoveho propojovani. monitory se zapoji za sebou, t.j. z VGA
do 1. monitoru, z nej do 2., pak do 3.,... ,ma to ale jeden hacek. U prvniho
az predposledniho monitoru je treba uvnitr monitoru odstranit zakoncovaci
odpory 75 Ohmu a kabely od monitoru k mistu propojeni musi byt co nejkratsi,
nejlepe  tesne u monitoru  . Toto je to asi nejlevnejsi varianta ale
nezarucena - nikdy jsem to nerealizoval u PC (v PALu je vsak smyckovani
bezne rozsirene). Je zde dost velke nebezpeci odrazu a to tim vetsi, cim
vetsi je nastavene rozliseni a cim vetsi je delka kabelu.

B) Druha moznost je pouziti rozgdelovaciho zesilovace - napr. VS-108 na
http://www.krup.cz/mechanic.htm za 3877 Kc
Ivos