rand ?

Janko janko1
Středa Březen 17 11:54:14 CET 2004

Vazeny p. Hanzal,

Snail Instruments wrote:

> az se vsechny ostatni vystridaji. Funkce Randomize nedela nic jineho, nez
> ze sejme tento balicek karet v miste urcenem jinymi promennymi (jako
> datem), ale poradi karet se nezmeni.

Teraz ste sa netrafil. Generovanie "nahodnych" cisel v Pascale pouzivam uz dlhsiu dobu, ale postupnost nahodnych znakov sa v ziadnom pripade neopakuje, dokonca system generuje niekedy dve rovnake cisla za sebou, pripadne vzdialene od seba 1-2 byte. Takze to robi nejak premyslenejsie, ale nad tym som velmi nebadal.

Na druhej strane - urobit disassebling funcii randomize a random a nasledny prevod na pozadovany procesor by bolo asi najrychlejsie riesenie.

Jan.