rand ?

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:54:14 CET 2004

To, ze nemate dostatek trpelivosti (ja bych ji take nemel :-)) tu radu celou
projit a zaznamenat neznamena, ze se v Pascalu cisla negeneruji presne tak,
jak pan Hanzal popsal. Je to jen otazka toho, jak je onen "balicek karet"
tlusty. Jak muzete dokazat vetu, ze se nahodna posloupnost V ZADNEM PRIPADE
neopakuje? Vam ten generator jiz bezi nekonecnou dobu? :-))

				Jakub Serych