ATAPI-CD ovladac pro jednocip, prikaz "set CD-ROM speed"

Ing. Tomas Drajsajtl Drajsajtl
Středa Březen 17 11:54:13 CET 2004

Ahoj,
delam si ovladac CD-ROM do jednocipu v MP3 prehravaci
a kdyz uz tam je zvukovka, tak bych chtel audio-CDcka prehravat
digitalne a po nekolikadennim zapasu uz si nevim rady.

Prikaz "READ CD" (0xbe) na grabovani audio tracku mi pracuje,
ale CD-ROMka ponecha otacky na 1x a cte zhruba rychlosti 0.33x.
Pritom v PC s original ovladacem se pres MSCDEX roztoci
na 24x a cte 8x. Kdyz poslu packet command "0x00bb,0xffff,0,0,0,0",
tak by se mela podle normy ATAPI rev. 2.6 (SFF-8020i) CD-ROMce
povolit maximalni cteci rychlost, ale nestane se nic. :(((

Ma s tim nekdo zkusenosti a poradi mi prosim ? Pro uplnost
jeste CD-ROMka je Samsung 24x model SCR-2431.

P.S.: Doufam, ze zhruba v dubnu-kvetnu bude k dispozici i pro vas
hotova deska MP3 prehravace za cca. 5 kKc, melo by k tomu stacit
pak prihodit mechaniku, zdroj a ovladaci panel na RS-232.

Ing. Tomas Drajsajtl; Digitus s.r.o.; http://www.digitus.cz
ICQ 61424839