jehl. tiskarna

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:54:13 CET 2004

Ano, to se stavalo take, kdyz uz jehlicky tak drhly, ze nezalezaly nebo
zalezaly jen velmi pomalu. Pak valec s papirem zachyceny za jehlicku vykonal
dilo skazy. Hlavy se tehdy (za revoluce) nicily zejmena pripravou blan na
cyklostylove rozmnozovani. Cyklostyl fungoval podobne jako sitotisk a ty
blany byly jemne sitko pokryte vrstvickou vosku. Kde se vosk vymlatil, tam
se barva dostala skrz. Ten vosk zalezly mezi jehlicky dokazal udelat sve.

					J. S.