Fonty

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:54:12 CET 2004

Tezko...

Ale vazne. Pro tuto Tiskarnu existuje ovladaci program pro DOS. V nem lze
nastavit
cestinu (kodovou stranku). Tusim, ze umi jen Latin2. Pak uz muzete tisknout
cesky. Pokud potrebuje te tisknout Kameniky, existuji programy, ktere
chytaji
data, ktera jdou na port a prevadeji ceske znaky a takove, jake vyzaduje
tiskarna.
Nejsem si jisty zda tiskem z Windows toto nastaveni nezrusite - pak by se
muselo
nastavovat pred kazdym DOS tiskem.
Jeste jsem zapomel, ten ovladaci program je soucasti standardnich
instalacnich
disket.

	Martin - OK1UGA