motorola D520 a akumulatory

Josef ŠÍP sip
Středa Březen 17 11:54:12 CET 2004

Mam Motorolu D160 ale u te 520 to bude to same.
V podtate jsou tam 4 kontakty 2 pro Accu ty jsou stejne jak pro baterie a
dva pro termistor. Podle pripojeni toho termistoru telefon pozna ze tam jsou
Accu a zacne je nabijet. Pokud tam ten termistor nebude nebude se nabijet.
Kdyz tam chces pouzit jiny nez originalni akumulator tak musis z toho
puvodniho
Accupacku vzit ten termistor.
Bacha vypada jak dioda (coz jsme si myslel nez jsem ho zmeril)